Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Oj oj. Jag har så otroligt mycket jag drömmer om, det finns alltid nya saker men jag ska försöka komma på saker


Mål:
-Gå ner i vikt(eller ja, jag ska bli som förr)
-Ta körkort(hatar att köra bil och vill bara ha körkortet för den dagen kommer ju när jag verkligen behöver)
-Komma upp till silver(måste börja tävla igen)
-Synka allt i dansen, takt, ansikte, ben, armar
-Vara nöjd med det jag presterar, betyg, dansen, allt
-Läsa mer(min tid går åt till massa annat, nu ska jag leta på en gammal favvis)

Drömmar:
-Bli rik
-Få tre underbara barn(två först sedan en liten filur när de två andra växt upp)
-Komma på pallen(dans)
-Bo kvar i mitt hus(vill inte flytta hemifrån, vill inte flytta alls, jag älskar mitt hus och jag vill bo här jämt)
-Att bygga mitt drömhus(om jag inte bor i mitt hus men jag hoppas det, så vill jag ha mitt drömhus, vet exakt hur det ska se ut, stackars snickare)
-bli en fri grafiskformgivare(jag ska vilja göra som jag vill, skapa fritt, allt ska skrika Johanna)
-ha en fadder som jag ska hälsa på och ge pengar till, kanske att jag adopterar barnet också
-hitta den man som står ut med mig
-att jag alltid ska ha en miljon drömmar
 
önskningar:
-bli oberoende av pengar
-att jag blir en bra mor
-att mamma och pappa lever länge länge
-att mina systrar kommer leva med mig
-att mina vänner alltid finns kvar
-att jag kommer utvecklas som person och att jag med tiden vet vem jag är
-att jag får säga till min biologiska mamma att jag inte är arg på henne(hon kanske tror det men jag har världens finaste familj och mina vänner är mina familj också)
-att alla sjukdomar ska kunna botas

Jag vill inte trötta ut er och jag har kanske inte skrivit allting just nu, men endel saker är så självklara att de inte behöver skrivas


(bild från i våras, åh min klockring är trasig)

Kommentarer
Postat av: Felicia Lundin

<3<3<3

2011-02-01 @ 22:02:09
URL: http://felicialundins.blogg.se/
Postat av: saaandraa

<3

2011-02-02 @ 21:39:15
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0