asså

jag blir sjukt förbannad om jag ska vara sjuk imrn också, jag orkar inte ligga död 24 timmar i streck längre och det har jag gjort nu sen i onsdags..Jag saknar mina vänner, jag måste plugga och jag vill träna, OCH jag vill shoppa, jag har en hel lista med saker jag vill ha!!

jag vill ha nya solbrillor men det kanske får vänta ett tag till...

jag älskar de från Marc jacobs och älskar Culter and gross brillorna!!


jag kollade runt och hittade ett par converse i min smak också, får se om det blir ett inköp



jag fick denna härlighet av mamma igår, tack finaste mamma, fast hon hade tagit en blå så jag ska byta men fyfasen vad glad jag blev iaf!

nu ska jag sova och hoppas på en frisk måndag!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0