alla ♥-dag

Jag vet inte vad jag tycker faktiskt, inte sååå speciellt för mig. Mysigt att vakna på morgonen med lite presenter och pussa lite på pappa och mamma och kramas med syster annars så är det en vanlig dag. Jag fick iaf ett fint avslut på dagen, fina sms som värmde:)

Jag träffade även Sophia på bussen och det hände lite konstiga saker som fick oss att höja på brynen men sånt lägger jag bara åt sidan, jag fattar bara inte att det blev som det blev..Aja det var mysigt med ett bussmöte.

Jag har börjat planera lovet lite med Felicia och även planerna om ett par månader:D
Känns som att jag är den som kommer vara i skolan imrn på idrotten, lonley?

jaja, ni kan få se mitt arbete på iv-valet som vi gjorde idag, vi fick göra en affisch till en film och vi fick titeln och 3 skådespelare som skulle vara med, det blev kanske inte så bra, slarvigt på Julia Roberts bilden haha!

Kommentarer
Postat av: saaandraa

ahaha va sött det med Stephen king ;)

2011-02-17 @ 17:25:55
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0