Träning

Nu har jag tränat dans ett tag, inte bara, lite spänst och så också
jag var inne på en affär och testade jackor/västar och jag hade ingen med mig så jag frågade en tant som jobbade där om vad hon tyckte..jag förväntade mig ett ja eller ett nej

Tanten: ja om du ska ha den där lär du ju banta
Jag: jaha okej
Tanten: eller vad tycker du, testa knäpp den
Jag: nej det är lugnt jag ska inte ha den

sen mötte jag henne igen sen i affären

Tanten: blev det ingen jacka eller?

Jag har nog aldrig känt mig mer ynklig, jag är fortfarande ledsen, jag vet att jag inte är smal men jag är inte fet och jag tycker jag ser rätt bra ut, det känns mer invärtes att höra det från en total främling.

nu har jag tränat iaf så det känns lite mer okej nu men det kommer sitta kvar på hjärnan..


det är en bit kvar men snart så kan jag igen


Kommentarer
Postat av: sandra

Men skojar du med mig! Vilken kärring -.-'!

Åhh, dem brukar vara så otrevliga D:

Du är inte tjock, och det viktigaste är att trivas i sin kropp.

2010-09-02 @ 22:49:25
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/
Postat av: Elin

Men vilken jävla kärring! Ta verkligen inte åt dig, även fast fet är svårt! Du är en jätte söt och fin tjej som inte alls behöver banta, det var det dummaste jag har hört någonsin! Kram

2010-09-04 @ 11:26:44
URL: http://ettperfektfamiljeliv.com

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0