Raise your voice

japp det gjorde jag idag på filosofin, kanske inte mycket men jag har faktiskt åsikter, synd att inte miss jag tror jag kan allt var där för hennes argument hade varit sååå döda!

Corepasset var lite tråkigt men jag ska fortsätta med det ändå, det är jättebra träning för armar rumpa och mage!
tänk att mellösa har sånna saker!

nu har jag även pluggat, eller ja jag har skrivit klart ett arbete så nu ska jag vila mitt huvud på kudden med gott samvete!

dagens bikt: Kära biktinlägget idag har jag köpt en bulle, det var lite onyttigt men det var jag värd, nu har jag tränat bort den iaf huhu..

ytterst seriöst, kommer nog köra lite biktar då och då!

slänger dit ett fyrtal, natti

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0