Måndag. Fantasi, javisst

Det var en bra dag.

Saigon med Christoffer och Felicia. För min del blev det lite shopping, en ring, tre par stumpbyxor(nödfall) eh ja mer var det nog inte hihi

sen var det dags för filsosofi, vi kollade på film och det var nog en av de konstigaste och äckliga filmer jag sett. USCH! och det ska vi argumentera om imorgon. Ja för att sammanfatta det lite så var det ett gäng killar som brottade ner och sög av deras kompis och sen han som sög av killen fick en flaggpinne uppkörd i röven. det var värre att se än det låter.

aja, sen tro mig eller ej ni som känner mig har jag städat, yes, jag har ett rent golv, skrivbord, sängbord och en snygg hutch med sorterade kläder.

Jag har fått barnnojja också, jag ska vara barnvakt åt Lukas på Torsdag och jag längtar ihjäl mig!
Han älskar gult vilket jag tror jag skrev igår eller nått. Imorgon blir det ut i garaget och leta leksaker hihi

Jag får se om detta blir mitt godnatt-inlägg, skriver det utifall, natti<3:)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0