Jag tycker om Torsdagar

Jag har haft en underbar dag!

Jag har shoppat med Christoffer och Sabina sedan mötte jag mamma och vi åt på föredetta Melkers men de heter någonting annat nu, sen skulle vi iväg på bio, vi var på förhandsvisningen av Himelen är oskyldigt blå, en sann historia, jättebra film verkligen, jag fick två gratis biljetter från H&M när jag handlade en ring för 30:- det var mer än okej!

när vi var där mötte vi moster och morbror, så trevligt och de gillade också filmen, nu är jag hemma efter en lång dag, jag vet att inatt kommer jag sova som en prinsessa

Här är en bild på vad jag har handlat idag, ska göra ett inlägg efter detta med ett nytt pyssel jag snart sätter igång!

söt tunika för ynka 50kr, det var värt varje öre!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0