Inte min dag

haha känns som att det ofta är så.

13 taggade personer var och tog skolkort, lika fula allihopa hihi nerå. Jag är en sittare tillsammans med Elina och Sophia med klackarna fick också sitta:O

ungefär så fint såg kortet ut, haha fail


Min nya klocka är förstor och jag har tappat en grej som håller ihop den, jag har vänt upp min säng och den var tung så jag tappade den och olyckligt vis på min foundation på tub som ''exploderade'' och sen var jag tvungen att stapla böcker för att sängen var för tung att hålla upp medan jag torkade rent all foundation, jag har inte hittat grejen än, fan också, sen skulle pappa hjälpa mig och sätta oihop den men det var en  sak som sprack och nu har jag haft hets och jag limmade fast klockbandet med nagellim!

MINDRE PRAKTISKT MEN JAG BRYR MIG SÅÅÅÅHÄR lite.

nu sitter det iaf, kan uttala mig om att klockbandet var jätte mkt förstort och jag hade haft sönder den på ett eller annat sätt iaf. Om limmet håller bra kanske jag köper en till, Det jobbiga blir ju att ha sönder den på samma sätt.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0