Det är någonting med kvällarna

Jag är alltid hungrig på kvällen. Jag är aldrig trött. Jag saknar alltid någon. Jag är aldrig aldrig någonting


Just nu är jag så trött på att gå runt och tycka och tänka om personer som jag ogillar för någonting så nu lägger jag  ner tankarna och ska bete mig bra. Inget mer skitsnack, bara tänka i mitt huvud om det går, jag ska försöka.

att tycka illa om någon suger på krafterna och nu tänker jag göra någonting bättre av det.

nu gör jag som resten utav ungdomarna. Kommenterar någonting om de trycker på gillaknappen på facebook, är som att skriva uppsatser huhu jag tycker jag har vart snäll på alla:)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0