jävla skit

Träningen gick åt skogen, Det går bra första rundan sen är det som att benen gör som dom vill och armarna lika så, jag tappar styrkan spec i benen, idag blev jag bara förbannad och vi skulle dansa och ge så mycket utstrålning vi kunde, jag kom inte på någonting som var värt att se glad ut för, jag slutade dansa och gick och grät, töntigt, hm kanske men det var skönt, jag har världens bästa tränare hon är underbar och peppar mig och säger att jag kanske har en jobbig period, ja kanske lite sant men jag vill fortfarande ta det roligaste på veckan och bara glömma allt, men idag gick det skit

Jag grät och kom tillbaka, jag trodde att jag kunde, jag misslyckades och när det kändes bra skulle jag testa igen och då lägger knät av, jag har aldrig känt mig mer misslyckad.

Så nu har jag skrivit av mig, imrn ringer jag om p-staven som ska tas ut och denna vecka börjar simningen och core-träningen är igång igen efter förra veckan då det var inställt.

Jogga ska jag göra oftare, träna dansen ska jag, drömma ska jag, träna mentalt ska jag för det är där det mesta dåliga sitter.

Det är såhär, jag var bra förut, jag orkade mer, jag var smalare och jag mådde bättre och just nu  bygger jag upp allt, jag har takten, jag har pumpet, jag har styrkan i armarna.

Kriget mot mjölksyran, nu är det på rikigt, jag ska vara så bra jag vill vara


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0