Hurtbulle

Idag hade vi idrott och jag kämpade stenhårt och min vilja var så otroligt stark!
nu darrar mina armar efter 14,75 min statisk träning, ni kan få se mitt program men jag tror inte ni förstår allting eftersom det är en hjälp för mig så att jag vet hur länge och vad jag ska göra:)

jag får se om det blir core träning idag, jag vet inte om jag vill gå när inte mamma är med men jag har vart en hurtbulle idag.

För er som inte vet vad statiskt träning är:
Det är ett uthållighetsmoment där man kan jobba i mitt fall med armarna eftersom att jag dansar och blir trött i armarna rätt fort, man kan köra statisk träning i kanske 10 sekunder sen lika lång vila.

 Man kan även köra en serie, jag har hittat på min själv för jag vet vad jag behöver träna på och jag kör en jättekort vila eftersom jag använder spotify och låtarna rullar på utav sig själva och sedan tar jag en lång vila efteråt med lite stretch och avslappning:)



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0