Fredagsmys

Det har vart en jättebra helg hittills, Sandra sov här och jag har vart med om en av de roligaste och stördaste kvällarna, vi skrattade tills vi fick host attacker och sen skrattade vi åt attackerna

roligaste händelserna:

Sandra och jag skulle till affären, sen flyger hon ner för trappan som består av tre trappsteg, jag tänkte: nu dör hon. Hon lyckades hamna på fötterna och sen asgarvade vi ett bra tag:D

Jag: Sandra nu vet jag vad du ska vara på maskeraden
Sandra: Vadå?
Johanna: Judith(com hem reklamen)
Sandra: Hahaha ne, vem av dom?
Johanna:Judith, men hallå båda heter Judith
Båda: hahhahahaha

ah det var mkt roligare när det hände:D

jag har fotat lite och redigerat en massa på samma bild och ska fortsätta nu




Believe♥

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAHAH, jag är döden!

2010-10-10 @ 00:24:48
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0