Torsdag, gråa torsdag

Denna veckan har varit allt annat än rolig, jag har inte gråtit så mycket på så kort tid. Vet inte vad som händer. På måndag ryker P-staven äntligen. Jag sitter och drömmer mig bort och längtar efter att få tävla i dans igen, jag har pratat med en kompis om att starta grupp, vi är tre isåfall, jag hoppas på att det skulle bli av iaf:)

Jag har inget utrymme i vårt lilla pytte hus, så jag tro jag ska röja i garaget, fixa speglar och träna där, jag måste och jag vill bli så mkt bättre!!

Från och med måndag så avslutar jag mitt begär av att småäta. Vi äter bra mat hemma, jag ska äta mammas ''småätar bröd'' nyttigt som tusan och gott med gurka på när jag känner mig sugen. Mamma är ett freak när det gäller att äta bra, inte för mkt, inte för lite, lagom. Hon tar med nötter till jobbet som hon kan äta på. Jag ska nog gå en sväng till Alibaba, de har billigt och faktiskt mkt gott naturgodis, perfekt till bion!

Jag ska skriva att jag inte är perfekt också, jag är nöjd med mig själv men jag har aldrig vägt och sett ut som jag gör nu, det känns verkligen hopplöst ibland men jag tränar och taggar till mer nu än någonsin. Jag ska ner till där jag var, jag ska ner 13,8 kilo, det jag har gått upp på 11 månader, sjukt men jag har inte mått bra och småätit, tröstätit, jag har varit allmänt deprimerad och jag börjar hitta mig själv nu och jag vet att jag kan gå ner om jag vill, det kommer ta tid men jag ska klara det.

haha fult häng men jag tyckte det var snygg förr i tiden:S
men jag var smal


Imorgon är det nationella i engelska och jag är inte så taggad, jag gillade engelska förut, hade bästa läraren CRED TILL ULRIC!

jag ska planera mitt text-repotage och jag har två idéer men jag vet inte vilket jag ska ta, båda är intressanta.

nej jag tror inte att det är kul att sitta och läsa om mina läxor hähä, nu till lite kul

imorgon:
Foto utan ljuskällor, modell till Felicia
Luncha med Felicia, Sandra, Merci, tror Christoffer och Sabina ska med också
Harry Potter med mamma och syster
Hem och mysa med alla



Kommentarer
Postat av: Felicia

Du klarar det hjärtat!

Jag hejjar på dig!! (L)

2010-11-19 @ 08:05:13
URL: http://felicialundinsfoton.blogg.se/
Postat av: sam

you can do it! <3

2010-11-19 @ 19:09:59
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0