Shopping

Jag är riktigt trött på min rosa foundation, jag ser knäpp ut!
Nej jag gick in på parfymeri på Krämaren, egentligen så hatar jag när de som jobbar där frågar om man behöver hjälp. Men idag så kände jag att jag inte ville slösa pengar på att ta en ful foundation igen. Tjejen som hjälpte mig var helt suverän, 10/10 lätt om inte mer!

jag fick även hjälp att välja mitt puder:)
allting gick på 260 kronor så jag tycker att jag fick ett bra pris.
Jag blev så glad när hon gav mig en neccesär, sen när hon berättade att det låg lite smink grejor inuti så blev jag överlycklig. Min dag, ja:D

dålig bild, sry
L'oreal Paria, infallible 16hours foundation
nr.260 golden sun
Max Factors creme puff powder
nr.41 medium beige



 |
 v
innehåll

Kommentarer
Postat av: sam

Awesome! <3

2010-11-30 @ 17:32:11
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0