Livet jag lever ryms inte på en blogg

tyvärr så måste jag erkänna att jag inte orkar blogga, jag ska börja från mobilen, kanske nästa vecka hihi, måste skriva att min nya mobil är underbar och jag kunde inte ha spenderat pengarna på någonting bättre utom skor men jag har några tusen kvar iaf!

idag har jag sovit, tränat padebore, gått snabbt till bussen, missat bussen, väntat 50 min på nästa, vart med christoffer o sabina, blivit sminkad, åkt hem, satt mig vid datorn, men nu till det bästa, sex and the city numero dos!!!

filmen är dagens favvis, alltid favvis!
puss och hej leverpastej:)

(ja jag är glad, mobbad bild men vad gör det när man har THE phone)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0