Skit

jag är så sur på mig själv just nu, jag hade skrivit 3 A4 papper på svenskan, jag var helt klar, självklart när jag skulle spara laggade datan, den fungerade inte, jag fick tillslut stänga ner allting, 4 papper med den där uppgiften och jag kämpade, allt borta, jag vet att lärare alltid påminner om att spara under tiden man skriver, kom jag ihåg det, NEJ?

jag vet inte vad jag ska göra, skriva om eller helt enkelt strunta i det.

matten gick piss den med, kanske berodde det på att jag var förbannad sen innan, imorgon när vi slutat ska jag och sandra upp och plugga matte, jag vill komma långt, om jag har tur står lärarna ut med mig i några timmar.

dagens hiss:

jonnas idrotts lektion+simningen efteråt

när jag kom hem åt jag massa mat, däckade i min sköna säng, och nu är jag klar vaken, kanske inte det bästa haha men  iaf.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0