minnet är inte det bästa

jag kom på idag att jag tog med mitt mattehäfte till ''jobbet'' och att min chef tog det, och i det häftet skrev jag såklart allt om drottning kristina, det ska vara inlämnat imorgon,  

 jag kommer verkligen att avlida, jag måste fråga om han har det, pinsamt men sånt är livet, jag ber om att jag ska bli klar med matte sakerna innan själva mattelektionen så Eva låter mig skriva om Kristina då istället, jag kom också på att jag ska till Kerstin och göra klart det jag har på bilden vilket jag tror att jag väntar med, kanske åker in på tisdag om jag inte hinner imorgon efter skolan, åh Lennart, varför gör du såhär?

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0