Men seriöst

vad fan (ursäkta svärandet i detta inlägg)
men vad är det med vissa killar?

om de addar en så ser det ungefär ut såhär:

-hej snygging:D vad gör du?
- hej, ne inte mkt själv då?:P
- inte så mycket, vad har du på dig?
- kläder:P
- okej,  har du fin rumpa, kan jag få se den du är så jävla het

osv....

visst blir man vell glad att någon gillar ens kropp men det känns rätt desperat, seriöst, om det funkar på nån tjej så säg till, är det inte bättre o bara leka snäll och omtänksam för att nå någonting?

nej jag säger inte att man ska göra det, men man orkar ju inte med endel.

haha den konversationen jag hade nyss var om att han ville se min roooompaa!

j: ne, men ska sova nu, du kan ju drömma om att det händer :)
''han'' : du fattar inte hur snygg jag är va, bäst jag tar bort dig och gör plats för nån annan



hahah men snälla, visst du såg vell bra ut men din personlighet var inget man föll för.

en till kommentar:

jag är het, men du är fan hetare

haha han med lite för stort ego:)

ne nu ska jag faktiskt inte dryga här, jag ska dryga ner lite och somna sött i min sköna säng, pusselipuss

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0