Intressanta tankar....eller bara konstiga, ni väljer

Har ni någong gång som jag gjort, önskat att en person som inte kan höra dig från där du är, skulle kunna höra dig, jag önskar att man skulle kunna viska ett meddelande och säga personens namn och efternamn och blåsa iväg hälsningen och att vinden tar den till personen den ska till.

visst då tänker vell ni, men om det ska fram till Maria Andersson, hur många heter inte det, det skulle inte fungera så. man kan bara skicka inom sin bekantskapskrets, ja det betyder att det inte kan komma fel, och heter 2 personer lika så får man uppge person nummer helt enkelt.

Har ni funderat på någonting liknande så skriv och berätta, kanske är jag inte ensam att tänka på konstiga saker, någon gång ska jag berätta i bloggen om en dröm jag hade som liten, jag förstod inte vad den handlade om, för någon månad sen drömde jag fortsättningen på drömmen, det konstiga var att jag förstod den första, och då kunde jag försöka koppla drömmarna vilket jag har gjort.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0