Detta visste du kanske inte?

här kommer ett inlägg med saker som är roliga och veta


när vi var på kinesiska muren la jag ett hårspänne där i ett litet hål, kanske någon hittar det om muren rasar samman, tänkte skriva en lapp men hade varken papper eller penna


jag ÄÄÄÄÄLSKAR MAT


min familj är galna, inte normala, men vem är det (;
'

jag älskar nicholas cage, han är bääääst!



min favorit

tzatsiki+ketchup
Bearnaise sås-ketchup




jag vill ha den piercingen


jag tycker dom sötaste bilderna är dom som är buuusiga


jag tycker grädde ska vara rosa


jag har ring fetish


jag vill leva som de lever i sex and the city, de är framgångsrika, snygga, och de har en otrolig vänskap, och gudomlig stil, det sägs att i satc 2 är modet bättre än någonsin, ännu mer dolce och louis vuitton, jag älskar carrie(sarah jessica parker) hon är så rolig :D

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0