en lista mina kära läsare

99 frågor!

1. namn? - Johanna Gisele Maria Ericsson
2. ålder? - 17 snaart
3. Bor ? - örebruu
4. Bor tillsammans med? - mamma pappa & sis
5. Husdjur? - 3 katter
6. Färg på ditt hus? -  gult
7. När är du född? - 11 april 1993
8. Klass? - MPC9
9. Vilket år tar du studenten? - 2012
10. Något jobb? - nää
11. När ska du sova ikväll? - trorjaa
13. Duschat idag? - yes
14. Kramat någon idag? - ohja
15. Pussat någon idag? - nä
16. Vad har du ätit? - fläskfilé o potatis
17. Dagens klädsel? - mjukisar & t-shirt
19. Dagens Snygging? - jag
20. Dagens roligaste? -  Christoffer
21. Har du många vänner? - jarå
22. Hur många har du kysst? - vem räknar?
23. Vem kramade du senast? - Christoffer
24. Hur många vill du ha sex med? - haha?
25. Hur många har du kysst/strulat med idag ? - ingen
26. Hur många har varit otrogna med dig? - vem vet?
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Erika nu
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - säg till när du har tid<2puss!

FAVORIT:
31. Film? - my sisters keeper
32. Låt? - don't trust me
33. Mat? - min kända kyckling sallad
34. Dryck? - fanta
37. Stad? - västerås
38. Land? - Brasilien
39. Ämne i skolan? - historia/samhällskunskap
40. År? - 2008
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? hemliis
42. Personen du kysste? - martin
43. Gången du spydde? - julafton 2008
44. Gången du grät? - igår
45. Pizzan du åt? - vesuvio
46. Gången du var i göteborg? - somras
47. Gången du var i stockholm? - somras
48. Gången du var kär? - är det
49. Gången du var hög? - ...
50. Personen som såg dig gråta? - mamma

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - katt
53.Ut och festa eller hemma och mysa? - mys
54. Tv-spel eller datorspel? - dataaa
55. Singel eller upptagen? -upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - blogg haha
58. Ragga eller bli uppraggad? - båda
59. Big brother eller paradise hotel? - paradise hotel
60. Svart hår eller blont? - mellanblont
61. Blåa ögon eller bruna? - blå
blå62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? - götet:)
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - fanta fanta, alltid
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva 
ANTAL:
70. Personer du älskar? - många 
71. Personer du hatar? - några
72. Personer som sagt jag älskar dig? - vet inte några
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period?  venne typ 2
74. Glassar du ätit på en dag? - haha 4
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 0
76. Gånger du haft minnesluckor? - jag har det jämt, ni som känner mig vet..
77. Piercingar har du? - öronen
78. Personer du saknar just nu? - en
79. Gånger ditt hjärta brustit? - för många, men på riktigt, en gång..
 
VEM:
80. Vill du kyssa nu? - tror du vet..
81. Ska du träffa imorgon? - erika
82. Sjöng du senast för? - pappa
83. Hade du senast en msnkonversation med? - emin
84. Spelade du tv-spel med senast? - karin
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - jonny depp
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - kristin meltzer
87. Förtjänar att dö? -  pedofiler
89. Vill du sova brevid inatt? - samma som nr 80

VAD:
90. Gör dig glad? - vännerna
91. Gör dig ledsen? - besvikelse, min egen rädsla
92. Vad vill du helst göra nu? - va hos HONOM
 93. Önskar du att du slapp göra? - städa
94. Vill du ha nu? - sommar,honom och godis, jag orkar inte gå till tvättstugan
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -pengar
96. Längtar du till? - sommar 
97. Tycker du om dina betyg? - huhu jag vet inte :O
98. Ångrar du i ditt liv? - att jag är så känslig jämt
99. Är det bästa som har hänt dig? - att jag kom  till sverige


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0