Skola

Duktigt johanna, glömde arbetet om adoption hemma, så ikväll ska jag verkligen plugga arslet av mig, jävla ..någonting... aja jag blev iaf klar med mitt arbete till suzanne så hon är vell lycklig iaf. min armbåge är nästan bra, fick ett brev från läkaren som tittade på den först han skrev typ:
hej bästa johanna, jag orar mig för din armbåge och har därför skrivit ut ett recept som du kan hämta ut och ta 2-3 gånger om dagen i 1-2 veckor ...
lite sent, mamma fixade tabletter innan, annars hade jag nog haft ondare än jag hade från början, jag säger bara till alla er där ute med onda armbågar, låt modersinstinkten tala!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0