Hissar flaggan i topp

nu ska jag hissa massa saker, jag ska hissa personer, frisyrer, kändisar mm.
(ingen spec ordning)
kanske kommer upp en dissar flaggan i backen lista sen


Ska hissa min kära vän Cassandra, hon är alltid snygg i håret och snygg i glasögon
 
http://www.scrassie.blogg.se


måste berömma jonna för hennes mittbena, jättefint
och jag älskar att ha mittbena hihi


http://www.jonnaskyttestrand.blogg.se

ja, ni ser rätt jag hissar mig själv, jag känner att jag
är värd det, jag är nöjd med mig själv, hur bra känns det inte? LOVELY!

sen ska jag hylla brunetterna här i världen, kändisar som rachel bilson i OC och eva longoria i desperate housewives har blivit brunetter, årets hår mode är naturligt, inga röda toppar och gröna luggar här iu

fråga: Är brunetter det nya blonda?




Paljetter är ett måste för mig, jag har allt från paljettskor till en paljett bh


ett ord: SOMMAR



Röda läppar, hett, färgen talar för sig själv, passion, värme, kärlek, hat, vad betyder röd för dig?



Maria Montazami-hon är så härlig, hon är smart men ändå bara så korkad, sötnos!



Kommentarer
Postat av: jonna

du är skitsnygg i mittbena raring :o

2010-03-21 @ 22:15:35

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0