försenad bild










den första bilden är på landet, vi bor i staden så här är det inga kossor hihi,
andra bilden är jag och mamma vid bussen, tredjebilden är en jättegod kinesisk, jag vet inte vad man kallar det, det smakar ingenting som finns i sverige, närmast är vell sockerkaka, muuums

jag och min syster bor ensama i ett lyxigt rum och mamma och pappa bor 2 våningar upp, nu sminkar vi oss, sen blir det frukost :)

jag har shoppat redan, jag kom in i en butik med massa väskor, det kom fram en kinesik kvinna, söt, hon började prata kineisika, det knäppa var att med hjälp av hennes handröreslser fattade jag precis vad hon menade,

hon tyckte jag hade snygga kläder, men att det såg kallt ut, jag testade mina nya klackar, jag sa att jag inte kunde vänta med att testa dom(fast på engeska)

aja, jag fick denna snyggingen för 50:-

efter att försäljaren prutade ner priset, bra köp!
kopia men sikken snygg guess plånbok, do die for!



Kommentarer
Postat av: sam

ahhah aww, lägg upp mer sen, det här är ju spännande :D ahah, aw, ser gott ut det där ^^,

2010-03-27 @ 13:23:37
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0