förlåt för dålig uppdatering

jag har varit grym dålig på att skriva till er kära läsare, men kina är verkligen lockande, har ni sett filmen blond blondare, iaf ett skämt från den filmen som jag alltid skrattar till så att tårarna sprutar:D

(pamela andersen sitter med 3 killar, den ena är en Whu, en kines som hon tror att hon ska gå på date med men egentligen ska hon ta ut honom från landet eller mörda honom, sen ber Whu sin vakt gå och leta efter en annan vakt som är mördad, vakten som ska leta heter Hugo och pratar då med vakten)

W: i wanna see him, you go
P: okey
W: what, no(till vakten) you go
P: eh, okey(reser sig igen för att gå)
W: no, you go!
P: do you want me to stay, or you want me to go

haha sämst humor men det är kul!

för den som inte förstod, yougo=hugo det låter lika;)

Kommentarer
Postat av: nella

hej johanna,hoppas du har det jätte bra i kina:D jag tänkte bara fråga om du har lust att köpa två par konvers till mig skulle vilja ha ett par rosa (som du köpt) och ett par vita,inte låga vanliga du får självklart pengar när du kommer hem:) hälsa familjen från oss.nella lüthi:)

2010-03-31 @ 14:06:28

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0