En ny dag i kina

alltid upplever man någonting nytt, okej jag ska inte säga att allt är underbart för på endel ställen där det är sunkigt så luktar det bajs, för att på de ställen som inte är offentliga har man som hål i golvet där man gör nummer 1 & 2 haha, sen finns det bebisar som har hål i byxorna, typ som en skåra så den kan kissa och bajsa när den vill, äckligt men så äre


här är lite bilder från idag, vi har varit på:


Himelska fridens torg, vet ni vad det häftigaste är?
ni ser byggnaden på bilden, allting det är bara fejk, det är en fasad man har byggt för att täcka över renoveringen av stället, kikar man in bakom är det saker överallt ;)



familjen inne i den förbjudna staden, det finns 9999,5 rum där inne, varför det är ett halvt rum
är för att himelen var den finaste platsen och det kunde inte vara finare än i himlen där man trodde
att 10000 rum var det bästa, så man byggde det näst bästa


Den förbjudna staden, ser ni vad mycket kineser det är :O


efter det var det mat


sen åkte vi till sidenmarknaden och såg på hur man bland annat gör täcken


haha inte finaste bilden, men jag hittade godis som jag blev kär i, det smakade lite som kakor

I(L)POCKY


sen var vi på akrobat show, det var grymt hur starka/viga dessa människor är


killarna kom alltså nerhissade från taket med den där saken dom står på, sen var det en av killarna som sprang
uppe på hjulet medans den andra sprang i hjulet så hela saken snurrade runt, sjukt!


sen köpte jag en ring på showen, med en klocka, skit snygg & billig såklart!


min syster skor som hon köpte idag för ca 85 kr(det är ungefär lika mkt som svenska, skiljer några kronor)


mina skor ca 69 kr, ovanlig klack, det är sånt jag gillar, annorlunda!



Kommentarer
Postat av: christoffer

hoppas det är bra. hittat någonting till mig än?(a)nejdå hahah. Hoppas att ni har det bra. Fina saker du köpt.

(svara på min blogg i en komentar) :)

Saknar dig! :) <3

2010-03-28 @ 12:39:17
URL: http://itankarnapachristoffer.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0