dirty little secret?



Berätta sju sanningar om dig själv:

- jag är reakung, hittar alltid det jag vill ha till ett lågt pris
- jag kan vara en riktig bitch om jag är på det humöret
- jag gråter jättelätt för minsta lilla
- jag har aldrig i hela mitt liv varit full.
- jag är 157 cm lång
- jag är nöjd med mitt utseende och min kropp
- jag är otroligt paranoid


Sex sanningar om dig som liten:
- jag var duktig på att prata, mamma har en bok med ord jag sa som 3 åring, bland annat har hon citerat mig exakt vid 3 års ålder då jag sa: mamma jag kan inte motstå nappen, hahah

- jag var och är fortfarande rädd för hårstrån i badkaret, det är det äckligaste jag vet
- jag hade lätt att tappa tålamodet när jag gjorde någonting
- jag pratade med mig själv och lekte gärna själv
- jag älskade dumbo
- jag hade harry potter glasögon

Fem sanningar om mitt kärleksliv:
- jag har aldrig vart ihop med någon i mer än 4 mån
- jag har lätt att börja gilla någon
- jag har bara dumpat 1 kille i hela mitt liv
- jag är töntigt romantisk och drömmer om ett sagoliv som inte finns
- när jag var liten var jag ihop med en kille, sen sa vi aldrig att det var slut, så när vi gick i 4:an och 5:an ca 4 år efteråt när han hade tjej kom jag på det och gjorde slut då haha



Fyra sanningar om mitt familjeliv:
- jag älskar min familj
- jag är otroligt lik mamma och pappa i sättet och så fast jag inte är deras biologiska dotter
- jag har 2 systrar, en från kina och en svensk
- endel kallar oss bortskämda, men tänk er hur det var på deras tid, mina föräldrar är gamla, dom hade inte samma möjligheter gällande ekonomin som man har idag, jag tror att de vill ge oss den barndommen de inte fick


Tre sanningar om mitt kompisliv:
- jag har svårt att utse mina ''bästa vänner'' men jag tror att jag har 4 st, egentligen 2 bara, jag kan prata med ALLT om
- jag tycker man ska våga säga ifrån om det är någonting man vill ska fungera annorlunda, jag brukar alltid kompromissa min vilja med den andres, bara jag är nöjd är jag glad
- jag har rätt lätt för att skaffa nya vänner eftersom jag inte är så blyg



Två sanningar om min personlighet:
- jag är ibland jobbigt social och får oftast igång andra, endel vill bara döda mig haha, men hällre roligast nykter än full
- jag tröttnar lätt på folk, men jag brukar inte visa det, man vänjer sig vid folks brister och inser att det är så de personerna är, och nej jag påpekar inte att jag är perfekt, kom ihåg att det endast är min tanke i något spec fall:)


Kommentarer
Postat av: sam

Då kan man ju förstå att dina föräldrar vill ge dig den barndomen dem inte hade :)<3

2010-03-30 @ 18:41:20
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0