Bad update

förlåt för den dåliga uppdateringen, igår var jag i skolan, sen träffade jag erika och vi tog bussen hem till hink, vi pratade och han spelade tills philip kom dit, sen drog vi till banken för att se hur mkt pengar hink hade, sen till ica och köpa dricka och chips, ajdå(A)

ja sen sov erika och philip här:)

sen ikväll ska vi till hink igen för att sova över och kolla på melodifestivalen, hans familj klär ut sig till gamla/nya melodifestival profiler, så jag ska nog vara magnus uggla ;)

men vi får se, jag slänger nog in en bild innan jag drar, imorgon ska jag fota ida till hennes ''modell casting'' :)

aja nu ska jag fixa mig lite och duscha så mitt uggla krull kommer fram;)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0