Working M-F

jag har jobbat hela veckan och det är förklaringen till dålig uppdatering, 2550kr rikare och sjukt nöjd med min insats så åter jag med syster och mamma till Gekås och en runda på Ullared, men det är stängt imorgon så vi ska övernatta, stackars mamma som får ett eget rum när jag o syrran tar ett dubbelrum hihi
snart åker vi till Öland också, efter det har jag tänkt mig en tur till Bollnäs, med eller utan föräldrar kvittar
jag kanske borde ha mycket tankar efter nästan en vecka med oskrivna tankar, men de får ni kanske dela sen, nu ska jag sova, jag ska sova så jag är helt utvilad
Godnatt
Glad Midsommar hihi, bilder kommer nog sen

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0