What a mess..

Det är mycket skriverier om Cloé, den 11 åriga fashionitan som man beskriver henne, asså jag är både för och emot detta, jag kan förstå hur underbart det är att ha en garderob innehållande flera hundra tusen, men samtidigt kommer hon inte kunna uppträda utan att skryta, man märker ju på henne att hon vill visa allting och vilken mode stjärna hon är, men skolan då?
hur mycket kommer hon bry sig?

samtidigt tycker jag inte att mode bara är att springa runt i rosa chanelskor eller så, mode är vell en personlig stil också?

förlita sig 100% till märken, njaa.

aja här är klippet som berör så många människor, jag skulle kunna sitta och diskutera klippet i timmar.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0