51 sanningar om mig


 

1. Jag är bara 156 cm lång/kort välj själv

2. Jag har bra självförtroende

3. Jag gråter till disneyfilmer som Micke & Molle

4. Jag saknar riktig kärlek

5. Jag verkligen älskar älskar min syster

6. När jag var liten hade jag fobi för hårstrån i vattnet, har en film men den tänker jag inte låta er se haha, det sitter kvar lite än

7. Jag är adopterad

8. När jag var liten såg jag ut som en tönt, jag hade Harry Potter glasögon, ja det var illa

9. Jag är lik mamma och pappa i sättet

10. Jag älskar att sova naken

11. Jag har tagit 17 simmärken

12. Jag har tävlat i häst hoppning

13. Jag skäms för mitt skratt, det blir alltid högt och fult

14. Jag älskar att sjunga

15. Jag älskar småbarn

16. Jag har dumpat en kille i hela mitt liv

17. Jag har dyskalkuli

18. Jag läser böcker, jag älskar det

19. Jag ska bli grafiskformgivare

20. Jag har en överkänslig näsa, ibland vill jag slå av den med en slägga...

21. Jag har gjort en hel del sjuka saker i mitt liv

22. Jag har haft inklamande poliser i mitt hus i ärende av husransakan

23. Jag har lätt för att glömma tider

24. Jag ääääälskar sex and the city

25. Jag har skofetish haha ne men jag älskar skor

25. Jag älskar att tönta mig

26. Jag hatar spindlar och hästmyggor

27. Jag älskar att tävla i dansen, det är så härligt

28. Jag har höga krav på mig själv

29. Jag är en hopplös romantiker

30. Jag tycker Valmo luktar gurka

31. Jag är duktig i photoshop

32. Jag faller för fel killar

33. Jag sörjer när jag bryter en nagel

34. Jag har så blandad killsmak så jag förvånas varje gång

35. Jag får kvälvningar av lukten när det läggs ny asfalt

36. Jag kan inte stava mitt mellannamn

37. Mina 3 barn ska heta Theodor, Cloë & Simon

38. Det finns en person jag verkligen hatar

39. Jag vill att man ska kunna gå in i sin garderob eller spegel och säga vart man vill komma, sen kommer man dit, miljövänligt och bra, no money

40. Jag är mörkrädd

41. Jag har dansat sedan jag var 6 och tävlat sedan jag var 11 år

42. Jag blir ful om någon annan tar kort på mig

43. Jag blandar ketchup med tzatsiki, bearneisesås, championsås och mango chutney

44. Jag tycker om messmör

45. Jag älskar lax

46. Jag vill bo i ett cylinderformat hus med takvåning och det ska vara som en plast bubbla runt så man kan vara där under natt himlen

47. Jag har gått vilse där jag bor

48. Jag kan viffta på öronen och näsborrarna

49. Jag älskar killar med snygga kalsonger

50. Jag pratar i sömnen

51. Jag älskar Nicholas Cage

52. När jag dör vill jag bli en skyddsängel


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0