Limo & Restaurang

Jag har skrivit om detta inlägg 3 gånger och jag är trött på de, Efter natten i Nora bar det av till Örebro där Christoffer Sabina och Teddy hämtade upp mig med limon, sedan åkte vi och hämtade upp Jessica och Oscar, vi drog runt på stan ett tag med limon och vinkade glatt till de som vinkade till oss.
Sen gick vi till Hellas som är en Grekiskrestaurang, jag tog min klara favorit, bläckfiskringar, det är såååå gott och efter maten tog vi en Mcflurry på donkan hihi
3 dåliga saker har hänt idag
*En gubbe kom fram och sa hej till mig, skitläskig
*En man sa ''boobies'' och pekade på mig, jag ignorerade och han fortsatte, jag blev så sur, var är respekten?
*En kille sextrackasserade min vän så polisen fick komma tyvärr, killens förklaring till polisen: ''vi tyckte hon hade stora pattar''
Snälla!
Men men här kommer lite bilder,mer kommer upp sen när ja får/tar dom från mina kompisar hihi:)
champanjen som det bjöds på gick åt iaf
jag säger bara, söööte ungeee!
haha jag är nöjd
Jessica, Sabina & Jessica
födelsedagsbarnet o jag, lagom fiina
avslutar med en Skåååål

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0