Jag är så lycklig

jag har en bra klass
jag har den bästa familjen
jag har bra betyg
jag har de bästa vännerna
jag är bara nöjd helt enkelt, och vet ni, det borde alla vara, kanske inte över allting, men åt det som är bra, ge er själva en positiv kick:)


(mina inköp kommer bilder på imorgon+avslutningsbilder)

här kommer bilder från dagen, underbart!

hanna o elina taggar


söta Elina som taggar


iza o malin


virginska=lila, innan dragkampen


MP MP MP


josefine, sara & eliiiin :D


inte alltför snygga jag


jag o cassie:D
haha kolla tröjorna

johanna: jag är bäst cassie:who cares?
hahaha



Merci & Sara haha :D





sara märkte oss som MP elever:D


christoffer, jag and sara

Johanna

Sam

Sofie


christofffer


me


christoffer och jag



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0