haha vilket skämt

Jag, Johanna Ericsson ska börja övningsköra, jag och pappa ska köra, det kommer sluta illa, någoting jag helst inte berättar är att jag har kört upp med moppen i vårat plommonträd haha, så akta er alla mellsabor, och snälla, ta mitt råd på fullaste allvar, jag är bedrövad, hihi ne men jag klarar det med min vilja, och om jag hade ett tålamod skulle det nog vara till en fördel, den sofistikerade och lugna konversationen mellan mig och pappa kommer låta såhär:

P: gör så, sen så
J: okej
P: nej inte så, så här
J: men jag gjorde ju så?
P: nej men ja inte så, så här, kolla nu
J: men jag kollar ju, jag kan
P: hade du kunnat hade jag inte behövt förklara igen
J: hade du förklarat bra hade jag fattat

osv
osv
osv
osv...

mja, ni förstår..


Kommentarer
Postat av: Anonym

då blir det R.I.P eran fina bil :(</3

2010-06-07 @ 23:30:06
URL: http://christoffergustavsson.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0