Bloggpaus

ja kalla det vad ni vill, jag är föryld och när jag inte är det är jag och badar, shoppar eller umgås med kompisar, jag får ta tag i bloggen när skolan är igång och tiden räcker till:)

svar till saraolse som tycker min blogg suger, ja det kanske den gör, men jag är ju ingen flitig uppdaterare heller vilket pausen bevisar, jag är inte skrivar typen men det är faktiskt kul att skriva ibland, men bilderna är det som jag gärna delar med mig av, så jag är ledsen att jag gjorde dig besviken sara

jag vet att mina vänner kollar bloggen då och då för att se vad som händer i mitt liv, sånt är alltid trevligt:)

får se hur länge min paus håller men jag är skyldig en liten förklaring:)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0