Lista


1. Tre namn jag lyssnar till:
Johanna, johanna,johanna
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
mina ögon:)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
när man har finnar
4. Detta är jag rädd för:
mörker
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Pengar, fin hy, god mat
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
pussa min hals, jonglera, skratta ''fint''
7. Detta tycker jag om att göra:
Sova, kompisar, shopping:)
8. Detta vill jag göra just nu:
Shoppa/ äta nått gott
9. Bästa känslan:
Kärlek 
10. Värsta känslan:
Besvikelse 

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Rolig, avslappnad, lite galen 

12. Är jag kär just nu:
Ja
13. Jag vill gifta mig:
tror det, vill iaf ha på mig en fin klänning och känna allas ögon på mig och den jag älskar, veta att man har lovat varandra trohet och en framtid tillsammans
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
vinna en miljon
15. Min käraste ägodel:
Kameran 
16. Något jag vill ha:
martin
17. Detta har jag på mig just nu:
blå adidas tröja, vitt linne, lack leggins 
18. Favoritkläder:
allt med paljetter:D
19. Favoritdjur:
HAMSTER<3
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
allt möjligt
21. Favoritlåt just nu:
Don´t trust me-3O!3 
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
roligaste: musik 

Tråkigaste: projekt och företagande
23. Stjärntecken:
Vädur
24. En bok jag älskar:
allt för min syster (my sisters keeper)
25. En film jag älskar:
My sisters keeper
26. Tv-program jag gillar:
Sex and the city, top model
27. Favoritdoft:
Fizzy(parfym)
28. Detta äter jag gärna:
godis (A)
29. Dricker helst:
Is vatten 
30. Favoritgodis:
döskallar :D
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Thailand 
32. Färg på mina ögon:
bruna
33. Min längd:
156 kanske
34. Jag tror på:
mig själv
35. Jag spelar:
slam skate@mobil :D
36. Person(er) jag beundrar:
Yuri Tag
37. Så här bor jag:
Gul villa med vita knutar :) 
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
haha vet inte vilka som är plast och inte :D
39. Det här tänder mig:
snygg mage, fina ögon:)
40. Det här gör mig avtänd:
för mkt häng
41. Favoritfärg:
Röd, svart, vit, måste jag välja :O
42. Favoritcitat:
så fuuuel ;)
43. En hemlighet jag vet:
hemlis :D
44. Bästa present jag fått:
Kameran är en av dom iaf :)
45. Senast köpta skiva:
minns inte :S
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
har jag inte svarat på detta redan?, ögonen, utom det måste jag säga rooompan
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
lite för breda höfter kanske men inget större komplex :)
48. Udda förmåga/egenskap:
kan vika min tungspets



49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
sköldpadda:D
50. Vad lyssnar du på just nu?
don't trust me-3OH!3
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
slappat. 
52. Var är dina föräldrar födda?
sverige
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
visual ip trace
54. Vilken är din favoritrestaurang?
saigon
55. När badade du i en pool senast?
somras:) 
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
yes, revyn som aldrig blev av:)
57. Hur många barn vill du ha?
2-3:)
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
dansband
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
ne:P
60. Vad har du för TV-kanaler?
vet knappt haha
har du åkt moped någon gång?
ja
62. Har du busringt någon gång?
Ah en massa gånger:D
63. Har du fått felparkeringsböter?
nej 
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
ja men skulle typ grina som en bebis innan
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
haha vet inte, kina eller brasilien kanske ?
66. Har du en egen trädgård?
inte så stor
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
sailor moon hahaha :D 
68. Kan du alla orden i nationalsången?
ja haha :D
69. Badkar eller duschkabin?
badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Alvin and the chipmunks 2 :D
71. Favoritpizza?
värmland :D
72. Chips eller popcorn?
chips
73. Vilken färg på läppstift använder du?
rött :)
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
hahah vafan :O
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
men nej :D
76. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppel
77. Vem är den senaste som du åt ute med?
Sabina, Sandra och Christoffer
78. Favoritchoklad?
Marabou<3
79. När röstade du senast?
haha skolan när vi lekte att vi skulle rösta om skolmaten :P
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
somras:)
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
jau, danceawards:)
82. Är du bra på matlagning?
beror på vad man ska laga :)
83. Klarar du att tanka själv?
ja, jag och hjärnan vettu ;) 
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen?
haha ne
85. Pepsi eller Coca Cola?
hatar cola, FANTA :D
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
nej
87. Vad är det du senaste handlade?
kinamat :)
88. Har du kräkts offentligt?
har  jag säkert :P
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
kärleken, om den blir lyckad så, annars kan man ju mixa lite :D
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nja :P
91. Har du ringt något betalnummer?
japp
92. Kan man vara vän med sitt ex?
klart man kan
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Christoffer
94. Hade du mycket hår som liten bebis?
magnus uggla jr!
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
jag säger bara mitt namn :P
96. Vad har du i din väska?
allt från sneakers till mobil laddaren:) 
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
datan
98. Vad har du att vara tacksam för?
att jag har en familj:)
99. Var hittade du den här listan?
blev utmanad av sandra:)
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
den som vill :)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0