Deppmorgon, sovmorgon, bra humör



ligger och lyssnar på musik i sängen nu:) har orkat gått upp för att äta frukost iaf, idag är mitt humör otroligt blandat som ni ser p rubriken

en grej som jag kom på igår, går livet ut på att vänta, vi väntar på att komma ut i livet när vi ligger i mammas mage, vi väntar på att växa upp, vi väntar på kärleken, vi väntar på döden.

nu ställer jag mig frågan, hur länge ska man vänta på någon man älskar, är jag konstig om jag vill vänta föralltid
siffran ett är det som betyder någonting



jag saknar dig
jag älskar dig
jag hatar varje sekund utan dig
jag vill vakna med dig vid min sida
jag vill ruffsa till ditt hår efter du duschat
jag vill bara se på dig i en evighet och tänka att du bara är min
jag vill att du ska vara med mig
jag vill att det ska vara som det var

allting handlar inte om mig, tvärtom

men 1 månad snart, det är mer än vi var tsm.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0