nu är klockan runt midnatt

jag ska försöka sova nu, jag har köpt ett par mörkblåa converse med klack, jag håller på att sätta dit paljetter själv, kalla mig händig, ohyes!

jaja bilder kommer imorgon, när skona förhoppningsvis är färdiga att inviga :)


converse med klack=min grej ;)



(finns inga google bilder på min sko heller)

;/


idag har jag:

-ramlat i spagat i en trappa
-letat efter paljett converse
-inte hittat i min storlek
-blev sur, köpte converse och paljetter
-suttit hela kvällen och fixat mina kära skor
-älskat mig själv för att jag är lite händig


vad blir mitt nästa renoveringsprojekt, ska rota i garderoben tror jag:)


Kommentarer
Postat av: christoffer

svar: ja det blire ju :)

2010-02-04 @ 07:28:41
URL: http://itankarnapachristoffer.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0