My sisters keeper(allt för min syster)

jag såg filmen första gången i slutet på november,jag vet inte hur många jag tvingade att se den, jag ser den fortfarande en gång i veckan, den är så sorglig, den gör så ont, den är så bra iaf, jag läste boken och googlade lite sen såg jag att den gått på bio i usa så jag fixade den, jag grät och grät och grät, när jag trodde det skulle bli bra så grät jag för det haha,

men iaf det handlar om familjen fitzgerald, marge och bryan har sin son, men dom vill ha ett till barn, då föds Kate som får leukemi(canser) och det finns ingen i familjen eller utanför som kan donera benmärg och andra saker som hon behöver för att överleva,

 så deras läkare berättar om en metod som ska hjälpa Kate, dom ska göra en donator bebis, asså dom har provrörsgrejs för att sätta in dom egenskaperna bebisen(anna) måste ha för att rädda sin syster, redan vid födseln börjar dom ta saker från annas kropp till kate, när anna växer upp vill hon inte mer, man följer systrarnas resa med motgångar och lite glädje, ja jag älskar den här filmen!



Kommentarer
Postat av: tea

gud, jag är den största bölaren någonsin när det gäller filmer. kan lipa till en rädda barnen-reklam. har velat se den här filmen jättelänge, men jag vet inte om jag är redo att gråta ut mina ögon. haha

2010-02-24 @ 01:03:33
URL: http://livelove.blogg.se/
Postat av: Oliver

Hejsan här kan du få gratis biobiljetter!

Registrera dig! :D



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=281521

2010-02-24 @ 12:09:05
URL: http://oolivers.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0