Lista

Har du förändrats?

Du som liten.

1. Vad hette din första bästa vän?  -Patricia:)
2. Vad hette din första kärlek? -  Oscar Kekäle
3. Vilken var din favorit rätt? - Pannkakor
4. Vilken var din favorit färg? - lila
5. Vart bodde du? - brasilien/sverige
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? - när man fyllde år eller fick pengar när man tappat tänder haha
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? - att jag fick skäll när det var karin som va dum (A)
8. Vad ville du bli när du blev stor? - Sångerska
9. Vem var din favorit? - filip (gosedjur)
10. Vilket godis tyckte du bäst om?- Choklad :D



Nu ;

1. Vad heter din bästa vän? -  Erika, Sophia, Christoffer
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? -  Martin Erlandsson Frischenfelt
3. Vilken är din favorit rätt? -  Spagetti/kinamat
4. Vilken är din favorit färg?-  svart, vad passar inte till det lixom ;D
5. Vart bor du?- El mellusa grande ;) haha ne men Stora melllösa:D
6. Vad tycker du är det bästa som hänt?-  att jag har mina bästa vänner kvar :)
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? - jadu..
8. Vad vill du bli? -  längre (A)
9. Vem är din favorit? - idag är mina favvisar Christoffer och Cassie, dom fick mig på bra humör nu på morgonen :D



Kommentarer
Postat av: Patricia Appelgren

http://dudas.blogg.se/2010/february/i-see-your-true-colours-thats-why-i-love-you.html#comment



vilken färg ska jag ha? :)

2010-02-15 @ 13:41:22
URL: http://dudas.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0