Klanten begins vol.1000

Efter skolan så mötte jag erika och vi tog tåget till Frövi för en pizzas skull, lite desperata kanske men vad gör det, sen gick vi hem till jonna, där var emin såklart hihi, jag blev torterad, han satt på min rygg och drog bak mina fötter, det gjorde ju inge ont men han har blive tuuung :O
 
klantigaste var när vi skulle gå till bussen, jag kom ut genom dörren och halkade och erika glodde på mig, sen sprang hon till emin och jonna som kom ut och såg mig ligga på backen haha, ja inte nog med det, emin tog fram snöskyffeln och dränkte mig i snö haha så elak, ska ge igen med en riktigt ful paintbild, typ som kisse gör sina serie grejjer, ah men jag kan lova att min blir snyggare ;)

nu sitter jag hemma hos christoffer med sabina och honom i min svarta overall, ni får se bilder när jag kommer hem :)


Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

Jaa, men tack för tipsen det blir nog bra! :D kan alltid testa olika :)



bestälde du skorna över nätet? :o

2010-02-19 @ 22:01:53
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: ellinorpettersson'

sv; aha okej :/

allt bra med dig idag då? :D

2010-02-20 @ 13:48:30
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0