:)

jag har fått lite tips från''P''som skriver:

Lägg in mera inlägg på din blogg! Gör den roligare ta mera bilder berätta om saker du tycker är kul kankse berätta mer om ditt liv, du kan Göra den så mycket bättre och roligare:) take care

Så jag tänkte Att jag ska FörsÖka fixa det:) Jag börjar nog imorgon med Att berätta om mig själv i ett inlägg:) säg gärna till om du har tips!

ska berätta Att Mina senaste dagar har jag sovit hemma hos min vän Erika, hon har skaffat dubbelsäng så jag hade svängrum: D
jag vaknade av petade Att hon på min näsa haha sötnos, senare fick jag sms av Sabina, älskling Christoffer och Teddy ville ha mig på bowling, och varför inte: D

jag åkte med Erikas pappa till Oden och gick till Christofer, När jag kom dit skulle dom ut med Jessica i snön:)

sen drog vi på bowling, jag Lägger upp bilderna imorgon eller ikvälll, När beror lite på jag kommer hem:)

imorgon ska jag till Ikea, sen ska vi (mamma + syster) hämta upp min kusin och sen drar vi till moster:)

Det var allt för mig, jag detta inlägg IAF: D


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0