Julefrid i juletid

Igår hade jag verkligen fredagsmys.

Det började med att jag gick upp på stan och köpte julklappar till julklappsbytet som skulle äga rum  hemma hos Josefine. Efter mycket om och men så kom vi till Hagmarksgatan där Elina, Elin och Sara frös utanför dörren. Vi värmde oss i huset och pratade, åt otroligt god kladdkaka(cred till Josefine)

Sen målade vi en ledtråd på varje paket och sen hade vi lottdragning.

Alla fick jättefina saker. Sara fick min sak. Juste jag glömde berätta. Alla skulle köpa saker som började på bokstaven B.

Jag köpte
-Banan mashmallows
-Ballar(godisar som ser ut som en snopp)
-Big cup

Jag fick Josefines paket, det var en bodylotion med tillbehör, jätte fint, luktar underbart:D

Efter mycket flum så slutade det med att jag, Elina,Elin Josefine, Josefin, Sara och Anton låt i soffan och bara pratade och halvsov.

Jag missade bussen, men det gjorde inget för jag Elina och Elin gick och köpte pizza o kebab och jag fick se Elinas lägenhet, jättefin:)

Ja, idag har jag bara vart på julmarknad i Mellösa, städat och tagit hand om mig själv. Jag ska inleda kvällen med att kolla på Salt. Någon som sett den?:)




Ny och snygg förvaring



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0