What is going on?

jag vet inte vad det är med mig, jag får dåligt samvete för allt, känner mig helt gråtfärdig när jag pratade med Christoffer nyss,  jag vet inte nu vill jag bara grabba tag i ett gosedjur o gråta haha:/

kanske är jag lycklig?
jag vet inte?


jag pratade med erika idag, har saknat henne faktiskt, på fredag är hon bara min hihi!


jag kör hiss och diss



Hiss

*Erika och jag ska ses
*Christoffer är inte sur
*Snart får jag sova
*Iv-valet är kul
*Idrotten sätter igång
*Dansen är igång

Diss
-Jag har en svacka i humöret
-Jag känner mig totalt onöjd med någe, vad vet jag inte
-Dans ångest, för kort dans och lite idétorka, men sånt fixar sig alltid
-Det är mkt som jag stör mig på nu för tiden

Kommentarer
Postat av: christoffer

förlåt :( <3

2010-09-01 @ 14:23:00

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0