Sleepy

Efter 10 minuter ute med syrran så gick jag in med et stolt leende, tyvärr så hade jag även med mig 10 myggbett, ska man känna sig smickrad av att man är omtyckt hehe

jag tror jag är torr i ansiktet för det kliar någonting fruktansvärt, så om jag kommer utan  hud imorgon så vet ni varför haha :/

imorgon kommer lönen det blev ett par tusenlappar som klirrar in på kontot, i deserv it!
jag ska spara nu, jag har faktist lite redan som ligger och väntar i ett kuvert:)

nu har jag snott en lista av sandra, tack gummsi(A)

I alla fall, Dagens:
Humör: Trött, glad  
Klädsel: spetslinne, klänning, leggins, troser+bh
Frisyr: utsläppt med vågor
Smink: Mascara, foundation och puder
Händelse: skola+stan med Cassie/Josefin
Planer: ta en sovare
Saknad: Sophia Andersson & Patricia Björklund
Sämsta: mamma är i dalarna
Bästa: Cheeseburgaren som jag tröck i mig med cassie, den satt fint
Dummaste:
min katt, han fes och lämnade mig med stanken, tack för den charmtroll!
Roligaste: Josefine haha

Josefine:det är hon som cassie menade
Johanna:ja då var det ju samma person jag menade
Josefine: nej
Johanna:mm, va?
josefine: va?
Johanna: ne vadå vem mena du då?
josefine: va asså jag vet inte

Johanna: vad bra kommunikation vi har, du ba nej, jag ba va, du ba va, jag ba vadå, du ba vet inte
Båda: hahaha

Favorit: Cassie
Vill ha: dansträning
Godis: ingenting idag:D

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0