Pyssel

Nu börjar jag sukta efter nyapyssel idéer, innan jag skriver mer om det, ska jag lyckas med det så att jag kan visa upp ett bra resultat, men nu har ju pengarna rullat in och jag har tänkt mig en del pyssel, en kan jag avslöja, jag ska börja sticka på en tubscarf, jag kan sticka så  varför köpa en?

jag kan göra den perfekt, sen kan jag inte klaga på affären, ska hitta lite fina garn sen är det bara sätta igång, en beige och en svart vill jag ha:)

sen kanske jag virkar en  smurfmössa, fast en biege




en annan pysselglad och duktig tjej är Patricia, kolla på hennes scrapbooking, om jag hade en snygg handstil skulle jag verkligen ha lust att göra så fina grattiskort:)



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0