Pyssel Pyssel

Jag har äntligen fått tid att pyssla idag igen, jag har gjort en grej till min kära moster som fyller år snart men den tänker jag inte visa i bloggen:)

jag har ju köpt en chanelväska så varför inte göra detta, jag har gjort det lite roligare genom att låta er få en ''titt bakom kulisserna''


en simpel tisha, fick stryka den sedan kunde projekt chanel börja


klippte först av hals hålet(haha) så det blev hängigt, som jag ville, sen skrev jag ut loggan från google och ritade upp den på tröjan


så såg det ut efter en stund, det tar tid eftersom det är med en penna


dan dan dan, Resultatet!

ska dock klippa mer där uppe vid halsen, jag kunde ha använt Tranfer papper och använt ett strykgärn men det hade blivit ungefär 130 kr dyrare och jag orkade inte lägga ut det när jag kunde köpa ett billigare alternativt som var speciellt avsett för textiler, jag är nöjd, vad tycker du som läser, lämna gärna en liten kommentar:)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0