Monday

jag tycker måndagar är rätt trevliga jag, vi hade iv-valet för första gången, jag och felicia hade filosofi, efter lite onödiga bussturer så kom vi fram tack vare angelicha som såg mig och undrade vad jag gjorde på deras skola

aja iaf, vi kom in i en klass där alla var tysta, jag hälsade på 2 av eleverna där och jag och felicia jobbade ihop med jacob(stavning?) hehe, jävla smartskaft dedär!

men det var kul iaf, jag har bla. fått skalat ett äpple inuti mina tankar, det skulle vara 100% felfritt utan suddigbild eller avbrott, jisses vad jag fick tänka men det funkade tillslut

när jag kom hem tränade jag en stund, ska nog göra det imorgon med så jag klarar av söndagens träning för jag hade svårt att gå upp och svårt att sova för att träningen gick åt fanders..

en dagens facelook bjuder jag på,puss på er!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0