Jag har lyckats bryta min lillfingernagel ...

bild0154 (MMS)

Jag har lyckats bryta min lillfingernagel efter mycket sparande, men nu har mina älskade tippar räddat mig, den är vitare som ni kanske ser så det blir att måla naglarna när jag orkar. Idag gick jag upp nio för sen åkte jag med doris o mamma till min moster, där var söta melwin och söta elin, det var kul, om några år kanske jag och elin är kända för vår talang att planera fest middagar haha:) när vi kom hem testade jag och mamma power yoga, jag måste säga att efter alla stående och liggande hundpositioner var jag mjuk och svettig, det ska göras om!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi har helt klart talang för det där med fest planering! Borde öppna eger företag, haha :D

2010-08-15 @ 11:05:17
URL: http://ettperfektfamiljeliv.com

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0