Då var det dags

För ett nytt inlägg, känns som att det behövs, sanningen är den att min dator har strulat jättemycket, men nu ska jag hoppas att nystarten fixar allting, jag ska börja med att klaga haha, jag orkar inte med Frida tidningarnas

''så vet du att din pojkvän är otrogen''
''är han kär i dig''

det förväntas kanske råd till ungdommar och dom skriver saker som:

du vet att din pojkvän är otrogen när han hellre umgås med sitt ex än dig, du vet att din pojkvän är otrogen när han smsar att han älskar dig, bra tänker du vell då, ända till du skrollar ner och ser din bästis namn

du vet att han är kär i dig när han försöker hålla dig i handen


o blabla nu hittade jag på men jag skulle kunna vara deras ''kärleks-guru''

FET DISS!

ännu en sorg är att efter ha letat i kanske 6 H&M butiker har jag fortfarande inte hittat min älskade rökarring(dubbelring) buhu, blir kanske internet shopping för min del

Jag har börjat stickat en halsduk, på tal om ingenting, gositvärre, jag ska virka en mössa, sy en muff(haha vet inte hur många frågetecken jag har sett i nyllet på folk när jag säger det) och jag googlade fram en bild, och vet ni, jag sökte på muff;)

sen blir det att inhandla ett par öron muffar, men innan ska jag handla ett par uggs, beiga!






Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0